If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
А дали проблема не може да е алтернатора.На празен ход се върти с по ниска честота и ако ту зарежда ту не зарежда съответно мотора ту се разтоварва ту се натоварва и се мъчи да поддържа обороти.След като е толкова упорит проблема.
---------- Post added at 21:23 ---------- Previous post was at 21:21 ----------
А от 97-а.
Хехе, на знам! Занимавах се с проблема, докато притежавах такъв.
Не си правя майтап, докато работех с едни генераторни двигатели имахме същия проблем, оказа се че платката която управлява напрежението на възбудителната намотка се прецаква щото не е предвидена да работи в условия на 5-6 ежедневни токови удара, вследствие на което колебае мощноста на генератора и оказва влияние на оборите на двигателя.По същия начин реагираше.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Ти си със 166, купи 156 от 98г, вече са и ефтинки, и може да почнееш с приключението. Имал съм 156, '98, 2.0тс, GTV 1.8тс, '99, и 166 2.0тс '99, проблема е единствено при 156.
Четете внимателно, за коя модивикация, и от кои години е проблема, в английския форум е дискутирано доста.
Както казах по-назад в темата, на 146ца 1.6 CF2, произведена 09.99 също имах такъв проблем...тоест и при по-късните ЦФ2-ки също го има това...4
На колегата Abar7h, обаче, 146цата, която е първата половина на 98ма и е 1.6 ЦФ1 нямаше такива проблеми, но тя нямаше АБС.....та...който каза за АБС-а, може да е разкрил мистерията на клатенето, на оборотите.....
Току-що разглобих един ABS-модул. Вътре има една малка платка с няколко голи чипа, покрити с едно прозрачно желе (на вкус не знам дали е добро ), две релета, два диода и електролитен кондензатор. Като се има предвид, че само кондензаторът може да си промени параметрите може би проблемът е някъде другаде...
Attached Files
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части, Alfa Romeo 156 1.9JTD,150 коня.
Както писах в една друга тема при мен клатенето изчезна с подмяна на клапанчето за картерни газове. Нищо не ви пречи да извадите тръбата и да я запушите за проба - отнема точно 2 минути. Ако спре да клати значи е от клапанчето. Ама щом ви се занимава с АБС, сваляне на табла, пинове....ваша си работа.
Колега Alamo, клапанчето беше сменено с чисто ново, барабар с чисто нов маслоустойчив маркуч. Ефект "0"-ев. Замислям се обаче доколко километража подава вярно информацията през пин 15...
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части, Alfa Romeo 156 1.9JTD,150 коня.
Колега,най-вероятно смучи въздух след дебитомера:въздуховод преди дросела,или между двете половини на смукателния колектор, или оста на VIS (VIM),или черирите гумени съединения на смукателните тръби.
Comment